Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

 

Działania obiektu Gronie Ski & Bike w związku z pandemią COVID-19

Kodeks Dobrych Praktyk - BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI W HOTELU

 

Drodzy Goście!

Otwieramy obiekt od 14 maja 2020 r. a cały czas przyjmujemy rezerwacje.
Pragniemy, abyście odwiedzając nas czuli się komfortowo, dlatego gwaratujemy, iż dołożymy wszelkich starań aby Wasz pobyt był bezpieczny i zgodny z obecnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28.04.2020 r.

Jeśli chcesz nas odwiedzić, nie obawiaj się przyjechać. Jeśli zaś chcesz zrezygnować z rezerwacji, zwrócimy Ci dotychczas poniesione koszty zgodnie z polityką anulacji, lub doradzimy inny termin. 

Prosimy przeczytaj zanim nas odwiedzisz:

Wprowadzone zasady bezpieczeństwa dla Gości i Pracowników Gronie Ski & Bike:

RECEPCJA

•            Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/ przyłbic ochronnych oraz rękawiczek;
•            Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby hotelu.
•            Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
•            Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji
•            Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
•            Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych

POKÓJ HOTELOWY

RESTAURACJA/ BAR/ KAWIARNIA

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

 

 

PRACOWNICY

•            Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi

•            Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO (monitory w przestrzeniach wspólnych dla pracowników).

•            Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.

•            Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu w szatniach.

•            Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

•            Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej  odległości.

 

OGÓLNE

•            Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.

•            Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.

•            Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską

 

Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.  

Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 
Na naszej stronie www.gronieszczyrk.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij