Działania obiektu Gronie Ski & Bike w związku z pandemią COVID-19
Kodeks Dobrych Praktyk - BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI W HOTELU
Prosimy przeczytaj zanim nas odwiedzisz:
Wprowadzone zasady bezpieczeństwa dla Gości i Pracowników Gronie Ski & Bike:
RECEPCJA
• Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/ przyłbic ochronnych oraz rękawiczek;
• Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby hotelu.
• Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
• Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji
• Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
• Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych
POKÓJ HOTELOWY
RESTAURACJA/ BAR/ KAWIARNIA
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
PRACOWNICY
• Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi
• Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO (monitory w przestrzeniach wspólnych dla pracowników).
• Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
• Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu w szatniach.
• Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
• Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej odległości.
OGÓLNE
• Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
• Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
• Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie www.gronieszczyrk.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.